Melodifestivalen

Kollar jag på nu då just nu så är det nordman humm ja jag tycker ingen är så värst bra men men..

Idag har vi inte gjort någonting bara varit hemma & hunnit med en liten promenad också ner på kiosken & köpt appelsiner haha :D Fredrik har varit i garaget men var hemma efter 3 timmar igen så det var ju bra hehe.. Imorgon blir det bara tvätta :/ Vet inte om jag ska ta mej en vilodag från träningen i morgon har så ont i benet blir när jag gör siyups det smäller i benet usha läbbigt haha men men..

Snart ska Liam på läkarundersökningen också hoppas att allting är bra! :) Han har ju haft en knöl bakom örat ett tag var till hälsocentralen förut några gånger men dom sa att det inte var nå farligt men dom tog alldrig prover på själva knölen bara ett blodprov på liam som inte visade nå konstigt så det var ju bra iaf :) Men tror det var nå lymfkörtel el ja ibland sa dom att det var det och ibland sa dom att det inte var det.. Men den är borta nu iaf..

Nee nu ska jag dricka lite cola light också ska jag skriva in det vanliga ;P kram på er!


Dagens motion har varit:

15min promeniximage10                                                                                det hära linnet har jag beställt
250situps
15 min träning m hantlarna                                                     image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0