Mini-kul :)

Jag & Liam har precis kommit hem från Mini-kul :) Och han blir alltid lika trött efter han varit där så han sover nu hehe.. Han var lite grinig under sången nog för stt det är mkt hopp o mkt ljud liksom många större barn som hoppar runt i vissa sånger & då blir han lite rädd också var han ju trött :( Men det gick bra ändå hehe.


Ikväll blir det spinning med syster & Johanna är lite nervös för har bara prövat på det en gång och det var ju rätt jobbigt men det var jätte roligt :) Men frågan är om man orkar lika mkt nu? Hoppas det går bra iaf :)

Ska snart laga lite mat körde igång med viktväktarna i går igen och än så länge går det bra hihi nu ska jag försöka nå mitt mål denna gång!!

Jobbigt igår när jag skulle skriva blogg när det inte gick att skriva det var ju som sakt någon som hade hackat sig in på min dator för när jag skrev til johanna så kom det upp en massa rutor som någon klickade på blandannat våra kort som vi har på datorn :( Sen skickade dom röstsamtal till johanna från min msn och en massa andra saker sen slutade mitt tangetbord att fungera trode först att kanske det var slut på batteri men bytte och det hjälpte ej så jag kollade upp på skärmen igen och då stog det hackers på min msn där man kan skriva saker liksom ja ni förstår ovh jag fattade att det var sånna då så jag stängde av typ 1 timme sen pratade jag me fredrik hur jag skulle få tangetbordet att funka för dom kunde tydligen styra det genom modemet så jag fick dra ur det och trycka på några knappar så funkade det igen :) Sen blev det inge mera så hoppas att dom håller sig borta läskigt när det blir så dära fasst man har brandvägg :/


Ne nu ska jag kika lite på youtube :) Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Madde

ja hoppas dem slutar :O
och lycka till ikväll hehe :)

2008-03-26 @ 14:08:23
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0