Svettig :P

Har precis tränat ahh varmt som fan är det nu! Haha. Idag började vi dagen precis som vanligt jag & Liam tog en promenad såg att syrran, Alex & Sebastian var hos farmor & farfar så vi gick ner dit & hälsade på en sväng sen gick vi till mamma & pappa sen hem och gjorde mat till Alex & Liam sen gick vi till mormor sen hem igen hehe mkt idag :) Och nu är Liam såå trött men vägrar att sova så han har skrattat åt mig när jag tränat med magtränaren haha lite svårt att köra med den eftersom man är på golvet då och åker fram och tebax det går inte för Liam är framför & springer men lite vart det gjort iaf hehe..

Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra Fredrik skulle till garaget och fixa sin bil IGEN!! Och i morgon skulle han laga nån Maris bil så jag & Liam blir ensam hela helgen typ :( Men men.. Hoppas Johanna kan komma & hälsa på en sväng och ta en promenix me oss lr nå :)

Ser ut som ett bombnedskag här hemma nu :( Blir ju lätt så när man har barn också har ju Alex varit här och lekt så det blir väldigt stökigt och jag stäkar också ner för den delen haha så jag ska inte skulla allting på barnen haha.. :P Ne men jag ska städa nu efter ja skrivit detta!! Oj nu kracha Liam sänglampan ocså :(  Bara till att köpa en ny!

Ja ne nu till det vanliga :P Dagens motion hehe..


1 timmes promeniximage8
200 situps
15 min olika övningar me hantlarna
50 "rullningar" m magtränaren 



                                                                      image9
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0