Blåsigt

Oj vad det blåser idag :/ Det blåser kallt tycker jag usha! Har varit och skjussat hem mamma o pappas hund till dom sen klippte jag klona på Alma sen har jag gjort mat Liam & Alma sover nu hehe sover alltid sammtidigt denna tiden :) Johanna är på väg hit nu men jag har slut på kaffe Ahh blir tokigt tycker jag köper så mkt kaffe jämmt men ändå tar det slut på en gång! Ingen snuns har man heller varken jag el fredrik och har har surat hela dagen i går bara därför så det var inge roligt!!


Johanna kommer nu skriver mera sen :) Bye byye...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, kaffet tar alltid slut fort hehe, gotta med kaffe :D jobbigt att vara utan snus :(

ja, tråkigt att det blåser idag.. men härligt att solen skiner :D men idag har jag bara varit inne och städat och donat.. men sugen på en promenix...

2008-05-12 @ 16:16:51
URL: http://emmavictoriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0