Dessa kakor

Varför ska det finnas godis & kakor för? Livet skulle vara mkt enklare om dom inte fanns! Mamma,syrran,Alex,Seb och mormor var här och fikade och mormor hade med sig singoalla kakor åhh va gött tog 2st medans vi satt ute men sen lämmnade ju hon kvar paketet så klart :( Så nu har jag inge poäng kvar har till och med ätit 1 poäng över och klockan är bara 15.07 haha helt sjukt! Vad gör man resten av dagen då? äter ett äpple ne det blir jag inte mätt av får antagligen fuska och börja om i morgon eller så får jag köpa appelsiner och leva på det resten av dagen.


image38

Den 23e Agusti ska vi på valpträff iaf hehe fick ett mejl idag från uppfödaren så det ska bli roligt :)
Men Alma kommer så klart inte känna igen sina syskon då lite tråkigt men men..

Vad ska ni göra ikväll? Jag vill ha pizza som vanligt :P Skulle vara roligt att hyra film käka pizza och svulla godis men men som jag bruka säga det är tur man inte har pengar haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0