Jordgubbar :)

Har vi ätit idag ute på baksidan hehe :) Nu sover både Alma & Liam..

Vi har faktiskt haft fullt upp hela morgonen först ut me Alma sen skjussa mormor på kiosken sen skjussa farmor och köpa blommor i Harmånger jag köpte också blommor el jag fick pengar av farmor och guuud vad vi rännde runt där vi hittade ingeting och kärringen som jobbade där vägrde hjälpa oss det var knappt så hon tänkte hjälpa oss att bära ut alla blommorna till bilen jag hade ju Liam och hon är ju gammal och knappt kan gå men en snäll farbror hjälpte oss iaf :)

Alma var ensam hemma idag när jag var med farmor i harmånger det gick kanon bra mormor var in en sväng och kollade till henne och då log hon bara och sov när jag kom hem så parkerade jag utanför bron och då hörde hon det så hon satt vid dörren och vart så glad när vi kom hem hehe hon hade inte haft nå satyg för sig knepigt måste vara den bästa valpen man kan ha detta? Kan lämmna ensam i 1 timme om inte mera haha jaoo tur jag men visst det kan ju bli ändring också det gäller ju att gå en ganska lång prommis före så dom blir trött :)


Ne men blommorna jag köpte var en hängampel med ja ingen aning vad det var för blommor hittade bara den inte så fin haha men men sen köpte jag 2 st som man ska ha i kruka dom tyckte jag var jätte fina :)

Igår kväll så funkade inte bloggen heller ahh va arg man var då skrev ett långt inlägg om hur mkt Liam betyder för oss mm och hade gjort jätte fina bilder men det funkade ej att lägga upp nå bilder och sen tänkte jag bara lägga upp det ja skrivit men då funkade inte det heller så tillslut sket jag i det kanske provar ikväll igen :)

Tänkte kanske börja skriva upp vad det är jag äter om dagarna Emma tyckte jag skulle göra det :) Men vi får se kanske gör det till kvällen då..

här kommer bilder på blommorna ja köpte...

image43image44denna var väll inte så snygg va? haha

Kommentarer
Postat av: Freja

Gott med jordgubbar xD kommentera gärna min blogg!

2008-05-27 @ 14:38:54
URL: http://frejaswardh.blogg.se
Postat av: Molly

Vilken tovig blomma, ser ut som magnus ugglas hår

2008-05-27 @ 15:01:41
Postat av: Emma

Oh, vad fina blommor :D Jag vill med köpa blommor och göra fint på gårn :D

2008-05-27 @ 16:23:38
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0