Promenad :)

Nyss kommit hem från en promenix gick runt lite på Stocka sen gick jag till mamma & pappa så Alma fick elka med Ragge :) Nu är hon såå trött haha..


Igår gick jag också ut och gick själv gick lite längre då :) Sent att gå ut på kvällen ensam :P Alma orkar ju inte gå så långt ännu det är inte bra när hennes skellet växer el vad det stog..


Har fullt med kakor här sen fredriks mamma o pappa var här igår ahh det är frestande ska ni veta! Ballerina kex och sånna där fingrar och vaniljkrans mmm va gött det hade varit att äta upp allting det skulle jag lätt kunna göra men NEJ jag ska inte göra det! Kanske ta mig en ballerina kaka till kaffet sen el så inte för då anske jag inte kan sluta sen :(


Nu är det ju Fredag och helg snart och då blir det alltid att man fuskar men jag ska inte göra det denna helg jag får inte det! Får alldrig mera fuska nu! Därför tänkte jag spara några poäng kanske så man har tills kvällen och kanske kan äta lite ostkrokar men frågan är om man kan spara poäng jag tycker jag äter upp alla poäng påengång humm aja får se...


Ne nu blir det lunch

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt med promenad! Duktig du... är med sugen på att ut och gå :D så härligt väder idag!

2008-05-23 @ 14:34:32
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0