Rogsta

När Fredrik kom hem från jobbet så åkte vi till Rogsta el mamma kom först med en pool till Liam och 2 stora påskägg med godis det var utförsäljning 5 st påskägg med fullt me godis för bara 20kr på öb haha helt otroligt och godiset var inte gammalt heller haha mammasa att godiset var till Liam & Fredrik eftersom jag bantarmen när hon kom med det så visste jag att det var kört jag hade 6 poäng kvar och åt godis för allt det tyckte det var ok med att inte ha några poäng kvar tänkte ähh det klarar jag galant jo tjena sen kom vi till syrran och hämmtade ryggsäcken jag beställt på tradera (har inget eget konto där)  Det var jätte fin :) satt ute där & drack kaffe sen kollade vi på fårena en bit bort från deras hus :D

Nu när vi kom hem så var jag såå hungrig så jag sa till Fredrik nä åk och köp pizza jag kommer ändå snart äta upp allt godis som är i kylen och vem sitter inte här och vräker i sig? Jo jag haha ni måste skratta när ni läser min blogg asså haha ena dagen är det så bra o andra är det fuskar dag hahah.. Ne men asså så hära är jag när jag ser att det finns choklad hemma o fullt av annat godis jag kan liksom inte se det ligga där eller evta att det finns så jag bara MÅSTE äta upp allting ja vet inte är nå tvång jag har att om jag äter upp det så försvinner det i stället för att riskera att äta i morgon också liksom ja det är helt sjukt allting onyttigt måste bort därför äter jag upp det under en dag i stället för att vräka i mej lika mkt i morgon också å funkar jag och det vet nog dom flesta nu likså som jag skrev att mormor lämmnat kvar kakpaketet här en gång då måsta jag direkt äta upp hela paketet kunde inte se att det fanns onytigheter hemma och jag näms inte slänga heller o fredrik orkar ju inte allting själv.. Och jag är så hungrig nu och orkar verkligen inte laga mat och eftersom jag visste att jag skulle fuska så kan jag lika bra äta det jag tycker är det bästa inom mat väg PIZZA ahh det är såå gott jag skulle kunna eva på det tröttnar alldrig på det!! Men bara så noi vet i morogn är en ny dag och då kör jag i gång på nytt tror också det berpor på att jag kämmpat så bra denna vecka men gått upp i vikt lite ändå som jag gav upp idag känns så meningslöst liksom att man är duktig men man får inget tebax från vågen :( Så nä det brukar ärligt talat gå bättre efter en svullardag med bantningen då brukar jag ha lätt för att gå ner mkt sen :) 

 Nee nu ska jag inte skriva nått mera nu ska jag ha dåligt sammvete och skämmas men jag kunde lika gärna inte skrivit i bloggen att jag fuskat men jag är en erfaren bantare haha och jag vill berätta av mina misstag till er andra men också ett tips att det kan ibland vara bra att ha en fuksar vecka tex och sen äta nyttigt igen det ger ett jävla skjut på viktminskingen men det är väldigt farligt för kroppe det är ju det som kallas för jojo bantning.. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

uscha, ja det är jävligt lätt att fuska när man vet att man har massa gotta hemma :/ och när man varit duktig en längre tid... på helgerna äre värst :/

2008-06-02 @ 10:34:56
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0