Söndag

Hej på er! Idag håller vi på att tvätta för fullt men är snart klart :) Vi har varit ute med Alma hela dagen nästan och städat har vi gjort :D Liam och Alma sover middag nu och nu ser jag att Fredrik har sommnat i söffan haha.

Imorgon kör jag igång igen med viktväktarna! Måste säga att det ska bli skönt har ätit hur mkt onyttigt som helst denna vecka :( Vet inte vad det är för fel på mig men när jag inte bantar vräker jag i mej allting som man kan äta och inte ahha kan äta 20 kakor på samma gång det är väll inte normalt va? Någon form av ätstörining kanske? Så i morgon ska det bli skönt att ta nya tag vill också börja på spinningen igen men jag har inte råd med kort nu :/

Snart ska resan vara betald också men som tur är fattas det bara ca 80kr nu hehe :) Ska bli såå roligt att komma iväg hehe..

Fick ju kläderna som mamma beställt åt mig eler en del av dom iaf satt inte så himmla snyggt men det är bara till att använda dom nu! Nu fattas det bara några byxor i en mindre storlek ahha tänk att jag ebställde 34/36 på kläderna jag fick av mamma och jag kunde ha dom :) Dom variaf inte för liten och det är ju roligt heeh minns inte sist jag kunde ha den storlken hehe..


Nu ska jag kika på vv programet jag har på datorn åt Emma hur mkt en socerkaks skiva inehåller :)

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: bosse hölm

jaa gör ju det. jag vill köpa din vagn. är det fortfarande till salu??

2008-05-05 @ 14:18:33
Postat av: Emma

Great gumman.. fan va skönt att komma i byxor i strl. 34/36.. har inte jag kunnat ha sedan jag var 17-18... Denna vecka måste vi peppa, peppa :D hurra! hihi

2008-05-05 @ 15:41:08
URL: http://emmavictoriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0