Tiden går fort

Oj var klockan redan 10? Trode ja inte haha.. Sitter & knaprar på ett äpple medans Fredrik tittar på filmen på 5an Liam har sommnat för länge sen han var såå himmla trött efter all lek & bus .:)  Han vart så glad idag när pappa kom hem så :D Han ropar ju pappa hela dagarna nu han börjar på morgonen när han kommer upp ur sängen då går han och kollar om pappa ligger i sin säng haha han är van det från helgerna att pappa ligger där :) Men i morogn så då ligger han där hehe..

Tycker ingen skriver mkt i bloggarna på helgerna TRÅKIGT! Dom har väll annat att göra gissar jag haha men det är så roligt att läsa en massa bloggar när man har en lugn stund på kvällen :) Jag hinner nog inte blogga i morgon jag heller så jag ska inte klaga så mkt haha fullt upp kommer vi ha hela dagen :P Vill in till Hudik på bakluckeloppis man kan hitta så mkt där men vi hinner nog inte det också blir det jobbigt eftersom vi ska på Betania också så vi måste åka 2 gånger till stan eftersom vi ska iväg och åka gocart och sen grilla så blir nog att vi inte åker till stan :/ Men man vet alldrig vad vi kan få för oss haha :P

Håller på att tvätta ikväll Fredrik bokade tiden fel ja menade igår att han kunde passa på att boka den 13 juni dagen innan jag ska åka båt så man har lite rena kläder då men då bokade han idag istället haha men hade ingen tanke på att tvätta idag och hade helt glömt bort att Fredrik bpokat idag men så satt jag på Liams rum och tänkte kanske man ska kolla om det är ledigt i tvättstugan så man slipper tvätta på Söndag och så man har nå rena kläder att ha på sig i helgen så jag & Liam gick dit och då var det ju vi som bokat haha lustigt värre :P Ska dit och hämta sista nu körde en vit tröja det sista jag gjorde har blivit mera noga med att tvätta vitt var för sig nu brukar ju slänga in allting på samma gång haha inte konstigt att mina vita kläder är typ gråa? Men nu har mina nya vita kläder hållt sig vita fasst jag råkat köra dom med andra färger haha så tur det :) Känns onödigt att bara köra ett linne men men..

Snart börjar man jobba också, Måste verkligen bestämma några dagar jag ska gå intro men när? Vill gå så nära innan jag börjar som möjligt så man inte glömmer bort liksom det är ju mkt nytt nu ya gammlingar m.m så det skulle vara bra och jag får ju bestämma dagarna själv så jag ska säga till mamma någon dag så hon får säga vilka dagar det blir till Majvor :)

Nee nu fryser jag om tossorna ska krypa ner i soffan med Fredrik nu ;) Trevlig helg på er!
NoneLiam äter frulle :D

Kommentarer
Postat av: susanne

svampbob

2008-06-12 @ 20:47:16
URL: http://susanne82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0