En bra sak iaf!

Fredrik hade haft möte med sin chef & han sa att det var inte så dålig utgång på traktorer nu ändå! Det var bara det att återförsäljarna som säljer huddig hade ldre traktorer som måste säljas först innan dom kan sälja dom nya. Men det är dom nya det är efterfrågningar på. Så efter nästa semester kanske dom skulle återanställa folk igen. :) Så förhoppningsvis får han tebax tjänsten då. :) HOPPAS  HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!!!:) Skulle bli så glad! Han får väll stämpla under tiden då! Men det är inget som är säkert! Men de lät ju lite bättre iaf! :)

Liam har verkligen börjat visa trots nu! Det började idag när vi skulle åka från dagis. Då fick jag inte lassta in vagen ibilen utan han skulle hålla i vagnen. Han vart skogstokig! Sen när vi kom hem så fick han lite gröt eftersom han åt dåligt på dagis idag. Då när han hade ätit skapligt bra så ville han inte ha nått mera. Han sa att han var mätt & han ställde sej upp i stolen så jag ställde ner honom på golvet. Men då skrek han & skulle ha mera Sen när jag lyffte upp honom åt han 1 tugga till sen var det likadant. satt ner honom men då skulle han minsan ha mera! Haha men sen när jag lyfte upp honom skulle han minsan inte ha mera! Måste ju bara vara trots! Men så trotsig har han alldrig varit förut. Trode nästan han var vimsig efetr han ramlat in i bordet igår! Men sen var han som vanligt. Han har inte alls lika stor bula idag iaf & mindre blå är han också! Fröknana på dagis sa att det nog inte var någon fara. Dom är ju rätt så tåliga barn & dom av någon borde ju veta! Dom är nog vana & har sett både det ena & det andra. Men man blir ju lite nojjig & letar symtomer på allting! Haha.. Idag när vi var på väg hem från dagis stanna vi för att klappa hästarna som står där efter vägen. Han pekar ju på dom varje gång & denna gången stannade vi & gick dit. Dom var så fina. Älskar att rida! Synd att ja är så rädd för hästar. Dom är ju så stora & man ska ju faktiskt ha respekt för så stora djur! Har hållt på med hästar hur mkt som helst men alltid varit rädd!! :( SYND! Dom är verkligen mysig. Liam var inte ett dugg rädd han klappa & skulle springa in i hagen. Hästen gillade lilla Liam tror jag. :) Tänkte ta hans vante haha. Busiga dom kan vara!

Nee nu ska vi stra krypa till kojjs! Skönt att vara ledig i morgon. Snart ska jag börja adventspynta! MYSIGT! Måste köpa en adventsstjärna på fot först. Ska kika lite i Sundvsall på Tordag. Nu kunde Liam vara hos farmor & farfar. Men isånnafall efter kl 14 då Anders kom hem från jobbet. Baka Lusse katter tror jag dom skulle göra. Men jag hade velat ta med honom. Vi har ju lovat att han ska få följa med! 6 Det skulle vara mysigt att ha med honom. Men jag tror nog att han själv skulle vilja vara hos farmor & farfar & baka med dom. Än att gå hela dagen i sundsvall. Men det blir så sent om vi ska vänta ändå tills kl 14. Men somsakt vi får se! Vill ha med honom! Det är roligt att ha med hionom. Han är ju så snäll & han tycker det är roligt också! Men då ser han ju alla julklappar & det är ju kanske dumt. Jaja ne hur var det nu? Sängen skrev jag va?

Goo natt på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

tack så mycket! nä planerna på syskon ligger under nästa år jag ska jobba först o så så det får komma när det kommer lixom! inge stress nog för att d e kul o ha d överstökat men vi har en sån trotsig dam just nu så d räcker med en som skriker o grinar jämt!!

2008-11-26 @ 08:31:43
URL: http://baravi2.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0