Eviga väntan!

Fyfan, Igår måste jag skjussa in mamma på Akuten för hennes höft som hon brytit för några år sen, Det hade smällt ti iden & hon kunde knappt gå. Fyfan vilken lång väntan! Vi fick sitta inne i ett litet rum som vi bev typ inknuffad i utan en sur sjuksköterska! Vi sa ti 6 gånger & skällde på dom men inget hjäpte! Vi fattade att det blivit nått fel & mkt riktigt så hade inte sur kärringen som sa att vi skulle sitta i undersökningsrumet sakt till nattpersonaen att vi var där & ingen frågade oss heller om vi väntade på någon äkaren. Det fanns 1anns 1 enda läkaren på hela sjukhuset som hade jour! När klockan närmade sig 1 på natten skäde vi lite mera på några undersköterskor som bara satt där vi datorn! Visste inte deras fe kanse men dom har ju sån respekt för läkaren så dom vågar inte säga att han hade pasient som väntade på akuten! Vi satt oss i bilen & skue backa ut då kom undersköterskan utsprinngades & sa att äkaren kommit! Men han bara undersökte henne &  hon skulle komma tebax i dag! Han var ju ingen ortopedläkare så han visste inget! Jaja ne väldigt dåig ordninng på sjukhuset nu usha! Gruvar mig tills jag ska ha praktik där!

Trött är man nu när man steg up kl 7 för att få iväg Limpan till dagis. Gofisen & jag var iväg & köpte chokladask & trisslotter til Fredrik. Liam tyckte det var roligt att få ge bort present :) Kom in med chokladasken han till pappa. Men chokaden ville han äta upp själv! Haha..

Igår innan jag var på akuten så var vi på Stormyra & åt middag. Rotmor & Fläsklägg gött! :)

Nu ska jag prata lite med folk på msn :) & Göra lite kaffe! Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0