Förkyld igen!

Japp ännu en gång har man gått & blivit förkyld då! Tycker att man är inget annat änn förkyld!

Hoppas jag blir frisk fort & att inte Liam blir förkyld! På Torsdag ska vi ju till Sundsvall. :) Måste ju fråga idag om Liam kan få ta ledigt i från dagis. Får man göra så? För på Tordag är det bara 15 timmars dag så då hinner vi inte åka dit förens vi ska hämta honom igen! Han är ju där mellan halv 9 & halv 2. Tänkte att han skulle vara hos farmor & farfar om dom kan. Ska ju handla julklappar åt honom så han får inte se ;) Men hade velat haft med honom också! Vi får se...

Igår när vi var & handlade på Lidl så gick det på ca 200spänn. Jag hade 600kr på kortet. Senare igår fanns det inte en enda krona kvar på kortet!?? Det stog tillgängligt belopp 600kr Så Lidl måste ha gjort fel & dragit det dubbla el nå! El nej det stog nu att jag hade 90kr minus på kortet! Hur kan det göra det? Dom har ju fan länsat hela kortet fan! Måste ringa dit nu också då! Jag som redan hade 400ställen att ringa på idag! Blir så stressad av allting som ska göra s så jag kommer glömma hälften!

Nu ska ja leka med Liam innan han ska till dagis. Jag kommer hem en sväng sen igen. Börjar inte förens kl 15 idag :)

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

konstigt att dom typ rensade ditt kort :/ kanske man ska vara noga med sånt där och se att det inte händer igen elr på fler ställen :/ sjukt ju...

2008-11-24 @ 12:29:13
URL: http://emsiiepemsiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0