Godmorgon!

Nu är det jobbdax för min del. Hur ser eran dag ut idag.? Jag slutar ganska tidigt idag & det är skönt! Då ska jag hämta Liam sen hem & busa med honom Igår när jag var på jobbet så skicka Fredrik sms att jag måsta ringa upp för Liam hade slagit sig. Jag blev så rädd! Men allting givk bra! Han sprang till soffan för att se Bolibompa 6 när han skulle klättra upp på soffan så rullade han ner & slog pannan i bordsbenet. :( Hela hans panna är en stor bula & han är allderles blå stakkarn. Fredrik försökte lägga på nått kallt men han skrek så han inte kunde andas stakkarn så lika bra att strunta idet! Fick prata med honom i telefonen sen så då var det mkt bättre! :) Man blir ju så orolig när dom rammlar & slår sig. Men barn är ju så tåliga! Fattar inte. Men det är ju klart, Dom är ju kapta med att rammla & slå sig hela tiden! Nu har Liam åkt på dagis med pappa. Hoppas att han får det skoj idag.

Blir att vi tar med gofisen på Tordag iaf. Ingen kunde vara barnvakt för alla jobbade. & Det gör inte oss nått igentligen. Fasst undra hur man gör med alla julklappar då? Så han inte ser vad vi köper. Aja det löser väll sg när vi väl är där! Han skulle iaf få komma till Farmor & Farfar någon dag & baka pepparkakor. Det tyckte han skulle bli roligt. :) Även jag måste baka pepparkakor. Men vill göra egen pepparkaksdeg för den man köper är så vidrig! Det blir inge goda peppisar precis av den man köper. Men jag vet inte hur man gör egen!


Nee jobbet var det! :) Sen är jag ledig i 2 dagar. Då ska vi på Kyrkis avslutningen på Onsdag. Det ska bli roligt. :) Tråkigt att det är uppehåll nu under Julen. Men men.. Nee byebye..

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn smink!]

Om du inte redan deltar i min sminktävling, så tycker jag att du ska göra det.

http://junitjejen.se/2008/november/vinn-smink.aspx

Tävlingen avslutas idag kl. 18.00.

LYCKA TILL!

2008-11-25 @ 06:35:58
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0