Hemma.

Aaa, Skönt att komma hem efter en lång arbetsdag! El ska man kanske säga kväll? För det var det ju faktiskt. Roligt att vara på min favorit avdelning. Jobbade med Erika idag & det var roligt. Min gofiis sover. :( Tråkigt att komma hem då han sover. Men det måste han ju om han ska orka vara på dagis. Han älskar dagis nästan för mkt nu haha. Svårt att få därifrån honom när hans dag är slut. Han lägger sig raklång på backen & skriker & grinar. Men kanske bättre det än som det var under inskolningen då han inte alls ville att vi skulle gå ifrån honom Det var riktigt hemskt!

Jag funderar på att ha en tjej middag Vad tror ni om det tjejjer? Blir det bra? :) Vore roligt att dra i hop ett gäng & käka lite & dricka lite vin & spela nå roligt spel eller nått. Vore skojj det!

Fick ett brev på posten idag. Nått om att regeringen hade tagit nått beslut om att föräldrar fick vara hemma med sina barn längre. & desutom ha föräldrarpenning tills barnet är 3 år skattefritt då. Man skulle skicka in & svara på om man ville att det skulle träda kraft i denna komunen. Jag vet faktiskt inte vad jag ska svara på den frågan. Visst jag tycker att 1 år är förtidigt att lämna barn på dagis. Men man är ju tvungen att jobba när föräldrarpenningen är slut! 3 år tycker jag är bra, Men samtidigt inte. För barnen mår ju oftast bra att vara på dagis & leka med andra. Men visst för vissa passar det nig bättre att vara hemma med barnet tills det fyllt 3. Jag vet faktiskt inte. Jag skulle nog inte villa gå hemma i 3 år. Gud vad tråkigt igentligen. Visst bra att man får mkt tid med barnet. Men ändå? 3år. Njaa, Jag ska nog svara JA men jag tänker nog inte vara hemma så länge ändå. Hoppas inte att man måste det bara för att man svarat ja.

Jag har halsbränna! Äter så jävla mkt salami nu igen! Precis som när jag väntade Liam! Då kunde jag äta ett salami paket om dagen. Jag som alldrig tyckt om det så mkt förut. Nu är det likadant men jag är INTE gravid! Inte vad jag evt iaf haha.. Men fattar inte varför jag fått sånt sug efter just det? Så nu sitter jag iaf med världens halsbränna.

Nee nu ska Fredrik ha datan. Han måste fixa med någon bilförsäkring. & Ja det är ett bolag som inte dragit som dom skulle från autogiro så han drabbas. Så är det fan jämmt. Autogiro är inget bra! Dom kan inte sköta det, Dom som vill ha betalt. För jag har också haft strul med det som ni vet.? Dom drar inte pengarna i tid. El så drar dom inge alls & medelar inte detta så man får ett brev på posten som det står tat din bilförsäkring har upphört att gälla. DÅLIGT!!

Nee bye bye var det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vi ska ha tjejfest!! När? :)

2008-11-06 @ 22:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0