Humm!?

Ringde nyss til Nordanstigsbostäder & frågade hur mkt pengar vi hade i fonden. 200kr hade vi där! ?? Vaaa sa jag inte mera? Nee tyvär!! AAA måste ju bara finnas mera pengar! Vi ville ju lägga in ny matta i köket eftersom den är vit med fut med hål i! & Det är inte så snyggt precis! Jag blir förbannad för när vi flyttade ifrån den förra lägenheten fick vi ebtala flera tusen för en fettfläck på väggen som säkert varit där före oss. Men hon som bodde här behöva inte betala något! Det är möggel i badrummet som ingen bryr sig om! & det är fua vardagsrummsväggen med fläskar & ett brännhål i vardagsrummsgolvet & hela väggen med fläskar i sovrummet! Varför ska inte vi få det åtgärdat när vi hyr?? & den som gjort det har ju betalat det! Vart går dom pengarna då? Dom dom får in för dom skador hyresgästerna orsakar? Vart gick våra pengar vägen för fettfläcken på väggen? För dom har inte fått ny tapetserat i sovrummet! Jag vet inte hur många gångeer jag ringt /åkt dit & tjatat inget hjälper! Är det någon som kan prata för sig som vil följa med oss dit igen!!! Jag sa till & med förut till vaktmästaren här att jag kräver att få omtapetserat! Då sa han ok då ska ja fundera på det. men inget hända! Fick rådet att ringa till en i styrelsen men det har jag gjort förut också men inget händer ju!!!! Usha vil hyra privat istället nu!

Nu ska vi åka på kisosken & handla ite små delar. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

vad störigt :O ni borde ju få omtapetserat.. det fick vi INNAN vi flyttade in i en lägenhet där...



hum.. :/

2008-11-13 @ 10:04:13
URL: http://emsiiepemsiie.blogg.se/
Postat av: Madde

ja nordanstigsbostäder suger !!!

2008-11-13 @ 17:25:36
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Kråkan

Du kan få hyra in dig hos min kompis om du vill, han bor i kråk-slottet?! Ring på 118118, så får du vägbeskrivning dit!

2008-11-14 @ 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0