ö ön bn

Visst var det en fin rubrik? Det var Liam som skrev den :)

Idag har jag varit på Komvux & gjort min studieplan. Alting lät mkt bättre denna gången Jag behöva inte plugga upp matten eller nått annat. Utan jag ska börja med Etik & Livsfrågor. Dom kan ju inte erbjuda mig hela Omvårdnads programet Utan bara vissa ämen inom det. Så jag ska läsa ett ämne i taget. På 50% eftersom dom inte vet när dom kan erbjuda hela omvårdnadsprogramet på Komvux i Nordanstig så kunde jag läsa på 50% bara & det känns bra.:) Jag har iaf hunnit med några ämnen om dom skulle få omvårdnadsprogramet i Nordanstig. Dom kunde inte erbjuda mig att gå inne i Hudik eftersom komunen inte hade råd att betala den för mig! Humm.. Jaja så jag tar det lungt & läser lite grann innan dom startar nått omvårdnadsprogram här. Tar det lite som det kommer. & Jag hinner ju jobba lika mkt som nu! Vilket är bra. :) Dom vet inte ens om dom kommer att starta nån utbildning till Uska i Nordanstig. Men men det är vä bra att läsa lite extra ämnen ändå!

Till helgen blir det jobb för min del. :) HÄRLIGT!

Nee nu ska jag ta hand om en tjurig Liam! Han är så arg nu för han inte fick fortsätta att skriva på datorn! Han är sååå elak skulle se!! Haha goofiis!! & Hostar som en tok gör han när han skriker som tok! Tror det är dax för jamis & kryp i säng. Han är såå trött. Jag är sugen på ett syskon nu ju!! AAA så mysigt med bebisar!! :) Synd bara att jag är så förossningsrädd! Usha blev så skrämd sen jag fick Liam, Det gick allderless för fort & jag han inte med någon bedövning alls!! Hoppas man hinner det när det är dax för nästa! :)

Nee nu ska ja pussa på våran Gooounge!! Bye bye....

Vora söt unge när han var liiten! :) Mammas goo kinderna!!

Liam påväg hem från BB. :)

Lillfisen på BB med pappa.

Vill man inte bara äta upp han! Där var Fredrik större! Haha. Han gick ju upp flera kilo när jag var gravid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0