Pillunge!!

Min lilla pilliga busunge har låst min bankdosa! :( & Jag har ingen aning om hur man låser upp den! :( Måste man på banken? Jag vet att jag fick med mig nå papper när ja fick själv dosan men vart det ligger nu ja, Det vet nog ja lika lite som er!  Humm ja & papper går inte ihop. Jag tänkte bli medlem på en spelsida & då måste man ha tillgång till internett banken för att överföra pengar. Svenska spel är sidan. Har alldrig provat sånt & nu tänkte jag sätta in en 50 lapp på mitt nya spelkonto & pröva lyckan. :) Man kankse har tur också  när man alldrig spelat förut right? Men ser inte ut som det ska bli nått av med att vinna storkovan ikväll eftersom jag inte kan använda dosan nu då! TYPISKT! Blir en sväng in på banken i morgon efter tandiss om jag hinner innan jag ska hämta Liam det vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0