Sparken! :(

Ja, Fredrik & 18 personer till fick tyvär sparken idag från Huddig! :( Till sista Jan har jobb nu! Känns inte roligt! Många tankar som snurrar i huve nu. Hur det går runt ekonomiskt nu för oss & kommer han att hitta ett nytt jobb nu när det är varsel överallt? Men sen får man tänka att vi är inte ensamma att vara arbetslös just nu! Jätte ånga som fått gått ifrån sina jobb nu. & Han kommer att få ut 80% utan lönen iaf! Inte mkt men bättre än inget ju! Han fick iaf skriva på ett papper att han kommer att bli anställd igen så fort Huddig är på fötter igen vilket känns otroligt skönt. Så alla ni som läser detta. Åk & beställ 1 traktor var nu för några imllle! Det har ni väll råd med haha :P Nee men skämt & sido. Nu är båda arbetslös snart & det låter förjävligt i mina öron. Men vad gör man so det ser ut idag? INGETING! Jag jobbar ju extra iaf. Hoppas nu på att jag får vldigt mkt turer så det går bra för oss! & Alla ni andra som blev avskedad hoppas att ni hittar något nytt snart & att det inte går åt helvete för er! Så lätt att det gör det när man sitter utan jobb. :(

Idag så har jag varit hos mamma & städat åt henne! Dom var inte hemma & jag & Liam hade så tråkigt så vi städade! Han älskar att städa. Varje gång städtanten är på dagis så ska han ha en egen mopp & hjälpa till med & dom säger att han är otrolig på att städa. & det såg jag verkligen själv när jag hade lämnat honom! Han städade precis som en vuxen människa gör. Han böjde sig & drog med oppen under soffan & flyttade på stolar & torkade under dom haha.. Helt otrolig är han om man får skryta så. :P Men iaf så vart hon glad iaf när hon kom hem så vi fick oss en slant hehe inte för att jag ville ha det. Men men. Sen åkte vi vidare till farmor & farafr & hjälpte do ed nån räkning & jag tog ut soptunnan. Sen åkte vi vidare hem till oss & fikade! Var trevligt! Jag har så tråkigt nu för Fredrik är i garaget!

I morgon ska jag till Eva. Hon jag ska läna böckerna av. Men hon var osäker på om hon hade kvar just den boken jag behöver. :( Typiskt!! Men ja ska iaf dit i morgon efter ja hämtat Liam. Roligt att se hur hon bor! :)

Nee nu ska ja kika på Ams om det finns nå svetsar jobb åt min sweet!! Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0