Buspalatset

Dit har vi varit idag & Liam tyckte det var så roligt :) Han vågade till & med åka den stora ruchkanan med pappa haha men guud vad han skrek & skrattade det killas väll i lill magen haha Jag vågade inte åka den! Sen var vi på Skutan & fikade & sen vidare till mamma & pappa & fikade haha mkt fikande idag :) Ska lägga upp bilder sen när jag laddat kameran!

Ikväll blir det Bingolotto :) & Kanske att Johanna kommer hit & spelar med oss! *hoppas* Måste ha hjälp av henne med mina kassakort & papperet om A-kassa aa blir kalen på det dära strulet & alla papper som ska in!!

I morgon blir det jobb igen på c-huset! :D Lääängtar känns som det var evigheter sen jag var där & träffa alla pansionärer, Fasst ändå var jag & hälsa på dom i matsalen igår haha.. Så klart roligt att träffa alla andra också på dom andra avdelningarna :) VILL SÅ GÄRNA FÅ FASST JOBB NU! Trivs så bra!!!

Usha det hade jag nästan glömt bankmötet i morgon! Vad ska ag ha med mej? Förutom 6500 som ja ska sätta in på lånet.. Har helt glömt bort vad hon sa!! Typiskt mej!

Nee nu ska jag plocka ihop lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0