Fin väder!

Ja idag är det härligt väder igen, Ska ta en promenad med Alma sen jag har lämnat Liam på dagis :) Vilket jag ska göra kl 11 för att sen åka & jobba igen! Har fått många turer nu & det är alltid skönt! Idag får vi nog reda på vilka som fått tjänsterna hehe alla är rätt spända :) Igår fråga dom om jag kunde jobba julafton haha lite knepigt det känns man tycker det är så långt fram liksom men det är ju typ bara 2 mån kvar nus nart haha shit vad fort det går!

Idag måste jag leta våran katt som försvunit han är förmodligen instäng någonstans eftersom jag tycks höra honom jama men är inte säker! Hoppas han kommer tebax :)

Iaf så prata jag med studievägledaren igår & voi bokade in en träff på Torsdag i Bergsjö :) Härligt! Men tänkte i bilen påväg hem från jobbet igår att jag vill ju hellre jobba som jag gör nu! Men det har man ju inte tid med om man pluggar heltid! :( Aja får hoppas att jag får nån tur iaf på helger & kanske på kvällar om jag orkar det! :) Vill inte sluuta jobba extra helt ju! Men tänk vad skönt sen när man är klar! Då¨har man förtur till jobben iaf!

Nee nu ska ja hitta på nå annat! Byee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0