Hejsan!

Igår var det fullrulle hela dagen lång! Först lämna Liam på dagis sen hem & gå ut & gå me Alma sen gick vi in i skogen här brevid & hittade en jätte fin plats vid typ en lite sjö som Alma badade i & sprang & hämtade pinnar. Sen gick vi till mormor som fyllde år igår där var det fullt med folk :) Sen hämtade jag Liam på dagis igen & sen gick vi till mormor så han skulle få fika tårta & träffa lite folk Sen ringde farmor & sa att vi måsta komma & hjälpa till med farfar som tydligen hade fått blodtrycksfall så jag & mamma & Liam var där & dona lite & hjälpte han i säng. Sen vidare till mormor igen & sen gock vi till skogen igen så Ragge & mamma fick komma dit & kika Liam var ju också med & han var ju på grinhumör så det var inte så lyckat pluss att han skulle ju bada han med men det kunde han ju inte göra precis & då vart det grin haha..

Idag har vi varit på Kyrkis & sjungit lite & träffat dom andra mammorna & barnen :) Var inte där förra gången heller ju så det var kul att träffa dom & prata lite :) Hade följe med Kristina hem därifrån sen har jag lagat mat & Liam sover nu förmiddagsluren :) Sen sa vi åka på på bvc för kontroll hoppas allt är bra. Sen ska vi handla lite också. Ja fullrulle idag igen haha.. Nu måste jag sluta för internet hänger sig!! :( Byee..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingarna:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-08 @ 12:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0