Komvux

Yes, Idag ska ja på Konvux & prata om Uska-utbildningen :) Ska bli spännande! Hoppas att jag kan börja läsa så fort som möjligt. Får isånnfall låna böcker av Eva som jag bor granne med & som jag även jobbar med ibland så det var snällt. Slipper jag köpa nya dyra! Hon har nyss läst till uska. Det tråkigaste är väll att det kommer att bli så ensamt eftersom man inte går i någon klass utan bara sitter hemma. Men Anna kanske ska börja så vi ska plugga tesammans isånnfall & det kan ju vara lite roligare. Men frågan är om det blir så mkt pluggande då? haha..

Igår kväll kom Fredriks familj hit & fikade en sväng & idag ska vi till dom för Lineá fyller år. Vad ska man köpa? Sen imorgon ska jag & thess in till Hudik & klippa oss. Har så mkt ärenden att uträtta! Som smink som är slut här hemma & jag måste hämta ut Linserna & betala en försenad räkning som jag fick på posten!! Ahh blir tokig på alla bolag som alldrig kan dra ifrån Atogro fasst man teknat det. Men iaf så har jag en kännsla av att jag inte kommer ha råd med allting! Ska ju ut på Lördag & köpa present till Thess också!! Jaja får ta det som det kommer jag betalar räkningen & handlar det som måste inhandlas sen får vi se till hur mkt det räcker!

Skit väder! Jag måste ut med Alma men fan inte i detta väder va? Ja jo jag vet att man måste ut med hunden ändå..

Nee usha nu ska ja hitta på nått annat innan jag far ti Bergsjö... Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0