Naturgodis

Ja, Gud vad jag äter Naturgodis nu förtiden! Det är ju så gott men det är inte precis nyttigare än vanligt godis :(

Idag var vi som sakt till Bvc, Satt där över 1 timme & väntade var så mkt folk! Men det var roligt eftersom det var mkt barn som Liam kunde leka med :) Amanda var också där & frågade om Liam skulle få Vaccination men då sa jag nej för jag hade inte hört något om det & jag trode han hade fått alla sina, Men när vi kom in så skulle han tydligen ha 1 till mot påsjuka el vad hon sa Så han fick det & jag som sa innan vi gick in att det inte var någon spruta idag! Men det gick mkt bra jag trode han skulle grina eftersom han alltid gjort det men NEJ alla vart förvånad han satt tyst som en mus röde inte en fena han bara flinade & tittade på sprutan haha dom vart verkligen förvånade för alla barnen som var där grinade ,en inte Liam haha han är så suktig & han är jätte stolt över plåstret han fick på armen hehe.. & lång var han längre än normalt  & det märke jag väll lika alla som frågar hur gammal han är reagerar verkligen när jag säger att han ska fylla 2 i Feb & är så himmla lång! När sköterskan skulle mäta honom fick hon flytta på alla grejjer för han tog upp hela bänken haha!  & allt annat var också bra han var tidig i utväcklingen :)

Efter Bvc var vi & handlade  & som vanligt skulle Liam köra egen vagn fasst jag sa att han inte fick det denna gång! Fick inte i honom i sittsen på kundvagnen han bara spretade emot så en snäll  kvinna kom & hjälpte mej & tog hans ben haha då gick det ätte bra :) Inte lätt att storhandla själv med småbarn! Guud vet inte hur många som frågat mig idag om vi inte sk aha en till snart! Jag får lite panik kan jag säga! Ena dagen vill jag ha & ena inte! Vill jobba mera först ioförsäg kan man väll göra det fasst man är gravid men jag vet inte! Känner mig inte redo för en till förlossning ännu, Kommer nog inte känna det någonsin men kanske det blir som förra graviditeten då man liksom tänkte att nu gör jag detta för jag var bestämd åp ett snitt i början men sen var det som kroppen glömde liksom & jag tog det som det kom! Vilket jag är glad för idag även om det var det värsta jag har varit me dom så gick det ju! Men ja sa alldrig mera en förllossning haha det är ju inget man vill gå igenom varje dag precis pga smärtan men man får tänka att det är värt det när barnet är ute! Men ja tiden visar väll vägen gissar jag hoppas att den dagen kommer då man verkligen känner sig redo för en till :) Men hur ska man ha tid med en till? Jag som har fullt upp nu med både Liam & djuren & hemmet haha fattar inte hur andra kan , Men man kommer väll in i det också! & det blir till en vardag tillslut :)

Nu sover lilla Liam :) Han blir tröttare tidigare nu! Men vaknar i stället tidigare på morogne så klart! Men what to do liksom? Bara till att kliva upp :) I morgon blir det jobb iaf på kvällen inte så lång tur dessvärre så det blir inte så mkt cash men men..Undra när man får svar på tjänsten jag sökte då? Fick nå brev från Ams idag om att jobba på Arlanda! Joo tjena att jag drar dit ensam & lämnar familjen här! Ne alldrig! Jag måste ju stå som söknade efter jobb i hela landet annars fivk jag ingen A-kassa eftersom dom ansåg att Fredrik kunde ha Liam medans jag tog ett jobb i Göteborg tex haha ska jag bara lämna allting då? Fattar inte hur grym dom kan vara! Men dom gör verkligen skillnad på folk eftersom en som jag känner har barn & hon behöva då inte vara som arbetsökande i hela landet efetrsom hon hade familj! Humm knepigt! Jaja men ja tänker inte flytta härifrån iaf!

Nee nu ska jag kolla vem som öppnade dörren utan att säga hallå! Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0