Dollar

Idag var vi in till Hudik & käkade på donken, Sen for jag & Liam vidare till Dollar & kollade Fredrik for till garaget. Vi hittade ganska mkt faktiskt bla nya handtag till skåpluckorna men märkte att jag köpt förlite haha så hoppas dom finns kvar ett tag till iaf :)Trode det var enkelt att sätta upp dom men det var det verkligen INTE!! Måste ju borra ett till hål  också :( Aja köpte strumpor till Liam haha köper alltid strumpor till han man kan alldrig ha för mkt utav sånna :P Köpe våtservetter & en plånbok & 2 pack med tanborste & tabdkräm till Limpan, var säkrt nått mera också..

Nu ska ja väll bara vänta på att Fredrik kommer hem & hjälper mej att sätta upp handtagen då haha undra hur det kommer att bli verkar vara ganska ojämna hål typ ett längre upp än den andra men men.. Liam sover nu han var himmla trött fasst han sov lite i bilen..

Var nära att både jag & Fredrik skulle åla fasst idag eftersom vi åkte varsin bil & snuten stod i Strömsbruk såg att Fredrik bromsa in så tänkte nu är säkert snuten här så jag bromsade också in haha guud vad fult tänkte nu sköt dom säkert på oss eftersom vi körde ca 90 på 70 väg men nej då dom bara kollade haha tur det :) Vill inte ha en till böter ong att Fredrik nyss fick en! På hemvägen använde jag mej utav fart hållaren den är bra när man alldrig kan hålla hastigheten hehe men då kommer det folk bakom & nästan kör in i arselet på mej så då blir jag stressad & måste gasa usha!!

Jaha i morgon är det dagisdax igen :) Blir till att stiga upp kl 7 på möran igen jobbigt men det går det också!! Tänk vad länge sen det var nu man brukar sova till kl 2 på dagarna & guuuud vad hemskt skulle jag alldrig kunna göra nu!! Hela dagen förstör ju nee senast halv 11 kan jag ligga & dra mej till :)

Bye bye :)

Kommentarer
Postat av: emma

vad roligt att shoppa på dollar xD blev det bra med handtagen? du får ta kort sen :D

2008-09-14 @ 18:46:58
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: Sofie

Hehe jaoo. Nej det är inte klart ännu för Frederik tog alldrig hem borrmaskinen :( Men idag skulle han fixa det sa han pom inte får jag fråga någon annan :)

2008-09-15 @ 07:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0