Fick lån :D

Tji fick ni som inte trode det :P Ska även köpa bil i morgon den jag kollat på var & kollade på den idag & provkörde :) Är så fin!! Så i morgon kväll efter jobbet ska jag hämta den :) *längtar*

Snart är det Marknad ska bli kul :) Tycker nog Liam med hehe ven om han inte vågar åka karusell :P På Fredag ska jag nog inte gå vi får se ska jobba på dagen så får se om jag orkar Liam ska vara på dagis kl 6 på morgonen då så jaoo som sakt bli en väldigt tidig morgon.. Ska jobba med morsan då :)

Nee nu ska ja fortsätta snacka på Msn..



Kommentarer
Postat av: emma

VAD ROLIGT att du fick ta lånen och att du får bilen :D wiiihooo!!!

2008-09-03 @ 20:56:06
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0