Hemma

Men om några timmar ska man tebax haha :) Tänkte blogga en sväng men Fredrik blir så förbannad när jag vill sitta ner en stund för att blogga så ja ska fatta mej kort!

Fattas jätte mkt turer nu på jobbet så ja vet inte om dom lyckas få ihop folk till allting! Jag hoppas att dom ringer till mej i morgon, Fasst jag kan ju typ inget denna vecka har ju redan fullt upp! :( Men ska försöka klämma in lite jobb också mellan alla jävla möten som är nu framöver haha.. Bankmöte,Amsmöte,Föräldrarmöte MM väldigt mkt nu sen ska jag ju jobba i morgon & på Onsdag vad ja vet nu sen fyller ja år på Torsdag aaa jaja snart är allting lungt igen :)

Idag på min rast så kom Liam & Fredrik hade ju delad tur så hade lååång rast så drygt att stanna kvar men jobbigt att hålla på att åka hem också det blir liksom till att vänta på en gång när man kommer hem liksom känns som det iaf. Men iaf så kom dom & höll mej sälskap en stund jag & Liam gick runt & kollade på alla avdelningar & träffa en massa tanter :) Efter dom åkt gick jag på C-huset & fikade me teo & Galina satt med dom till 3 sen gick jag tebax till min avdelning 30 min innan jag skulle börja så ja drack lite kaffe där också :)

Imorgon är det dagisdax igen! Men ingen Liam vill sova! Är nog någon som kommer att vara tröttis i morgon :P

Ne kortfattat var det! Byyyee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0