Lördag.

Tråkväder ute men vad gör det när man ska jobba? :) Men man känner att det är riktig Höst ute nu iaf härlig lutt ändå men jag fryser som fan nu!! Jobbigt!! Liam sover förmidagsluren nu ska pussa på han innan jag åker.. <3 

Imorgon ska jag tvätta hela dagen lååång usha! Mkt tvätt även fasst vi har egen tvätmaskin blir inte att man tvättar varje dag ändå fasst man kanske borde det?

På Måndag funderar jag på att åka in till Arbetsförmedlingen & skriva in mej igen :( Vill inte men man är väll så illa tvungen! Men får jag inge pengar på en gång som alla andra verkar få så skriver jag av mej igen!!

Nu börjar en massa repris av sjukhuset igen ska kika lite till innan jag far :) Bye bye..

Kommentarer
Postat av: Anonym

inge får pengar av arbetsförmedlingen direkt du lär få vänta minst en månad och garaneterat mer också

2008-09-13 @ 20:10:28
Postat av: Anonym

då kan vi gå på stan på mån jag ska också in kanske

2008-09-13 @ 21:54:43
URL: http://susanne82.blogg.se/
Postat av: Sofie

Susannne: jag ska in i Bergsjö.

Anonym:Då är det skillnad från person till person då!!

2008-09-14 @ 10:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0