Mera tid tack!

Känns som dagarna bara rusar iväg nu, Man hinner ingenting längre! El igår hann jag med rätt så mkt faktiskt jag städade bort på uteplatsen & gick med allting till förådet sen städa jag i klädskammaren & fyfan vad kläder fulla golvet haha men nu är det ganska snyggt iaf :)

Är utan tv nu den har brakat så idag ska vi in till Elgiganten & kolla på en ny :)  DYRT!! :( Men kan ju inte va utan tv heller? Sen ska vi in på loppisen under ica affären på Öster & kolla på en växasäng, Det var ju lite komiskt vi ringde på en växasäng som jag funderat att ringa på länge som dfanns ute på blocket & precis när jag ringde hade dom för 10 min lämmnat den på loppisen där så nu är den väll dyrare men men.. Ska på Ikea & köpa madrass till den sen någondag :)

Immorgon ska jag in på Ams möte me Johanna  det är inne i Hudik mkt farande & imorgon som det är Kyrkis. Liam var inte dit sist heller för att jag jobbade! :( Hinner ioförsig dit men då hinner han inte sova något innan han ska till dagis ska vara på dagis kl 1 till halv 5 i morgon & han blir så trött efter kyrkis & det blir nog för mkt med både kyrkis & dagis eftersom han leker lika mkt på båda ställena & det är ju faktiskt samma personer på kyrkis som på dagis nästan haha alla dagis barnen går ju på det för det mesta så det spelar nog ingen roll :) Får gå nästa gång & hoppas att det inte är någoot annat som vi måste boka in då!

Ska försöka hitta presenter till mormor & Thess som fyller år den 2a Oktober!! Vet inte vad jag ska köpa? Thess ville iaf ha något rosa haha.. Ok?

Igår var Fredriks familj hit & grattade mig! Jag fick presentkort på Hollywood på 500kr sen fick jag en tillbringare i glas & 6 st glas :) Tack så mkt!! Så idag el i morgon ska ja shoppa lite nya kläder & det behövs :)

Nee nu ska jag hitta på nå annat ska nog köra igång en maskin me tvätt :) Byyyye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom fyller väl inte den 2:a. Vad är hollywood för affär?

2008-09-30 @ 09:56:55
URL: http://susanne82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0