Mkt just nu!

Usha, Jag har mkt att tänka på nu! Jobbar nästan varje dag nu vilket är superbra men man hinner ju ingenting!! Jag ska på Ams möte & jag ska in på Ams i Bergsjö & lämmna betyg & anställningsbevis, Men vart är mina betyg? Har letat överallt men hittar dom inte :( Men i morgon ska ja städa ur förådet det ser förjävligt ut där inne USHA så mkt saker som måste bort, Det kan hända att betygen ligger gömd där *hoppas* :) Ska på föräldrarmöte också haha känns lite speciellt att gå på sitt första färäldrarmöte hehe tyckte nyss mamma var med på mina möten i skolen :) Ja mkt dom hära dagarna framöver!! Klädbytardagen får jag heller inte missa där dom säljer ut vinterkläder :) Sen fyller jag år också på det hela AAAA!!!

Nee nu ska ja göra nå nytta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0