Pust!

Ja det ornade sej tillslut med allt strul dom ksrev att jag var arbetsöknade på papperet även fasst jag inte var inskriven på Ams eftersom man kan söka jobb på annat vis än inom Ams, Men jag ska ändå skriva in mej tyckte dom så ska göra det någon dag eftersom jag ändå är medlem i facket & inte kommer få ut nån A-kassa om jag inte är inskriven på Ams så det är väll lika bra då! Fasst vill inte!! Men men..

Idag ringde jag till banken & bokade möte för ett litet lån :) Har ju länge kikat på bil inte en ny utan en nyare än volvon vi har nu som är en 86a men har liksom inte vågat riktigt har måsta tänkt en hel del innan jag bestämde mej vilket är ganska klokt & nu handlar det inte alls om mkt pengar nästan så de känns onödigt att ta ett lån på så lite men det kommer ändå ta vädigt långt tid att spara i hop till så bestämde mej idag att boka mötet då & har bestämt mej vilken bil jag vill köpa & det är Volvo v40 :) Dom är ju så fina! Har även hittat en bil nu som ja ska kika  på om jag får lånelöfte det är en som jag vet vem det är också som or här på Stocka & den kan ju vara skönt så man slipper bli lurad kanske :) Men iaf så verkade det jag vet om bilen KANON så det känns jätte bra :) & jag har ju sett den några gånger & tycker den är fin :) Men som sakt det är inte en ny bil utan en 97a men det är en ny il för mej kan man säga! Så ska låna om jag får 20-25 tusen vilket är lite & blir förhoppningsvis inte mkt i månaden att betala av heller! Och jag kan säga att det var verkligen idag jag estämde mej för att göra det eftersom volvon so jag har nu rasar det delar av avgasröret lossnade idag så det lät som en jävla rallybil usha haha ne men bättre att satsa på en nyare & bekvämare il nu när man har barn liksom skillnad om man bara var en som skulle ha en il då kuna man ha en lite fiat haha. Ne men hoppas att jag får ta lånet på Onsdag iaf :) Tycker alla får ta lån även fasst dom inte har fasst jobb & mkt mera lån desutom på många mera tusen så jag borde få det också! Men det ser dom om ja kan el inte!!

Snart är det dax för sängen ska gå intro i morgon Liam ska vara på dagis från kl 7-16 hoppas det går bra :) Ringde även & hörde om Intro på Rösta gruppboende idag & dom skulle höra av sej det såg inte ut att behövas nå vikarier där just nu sa dom :( Men på Ingsta hemmet ska jag ringa till någon dag i veckan & höra där fick jag ju förut en sommar men då tackade jag nej & jobbade på Hagänsgården i stället :) Bra om man får jobba mkt nu!

Nu ska jag ppna dörren till baksidan jag lovar det är värre än en bastu här nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0