Grattis Neo

Idag fyller Liam kusin Neo 2 år så grattis till honom :) Hoppas att han blev nöjd med sin present även fasst det kanske inte var så mkt :( Nu pratar Liam med Neo i telefonen & säger grattis hehe gulligt!
Nu har vi burit ut fullt med saker,tomt det blir. Snart ska vi till mamma & pappa & äta lunch sen träffa Per & få nycklarna. Sen ska vi köra iväg en massa saker. I morgon ska vi börja sätta upp saker & det ska bli så roligt att börja inreda! Synd bara att vi inte kan sätta upp så mkt saker i rummen vi sen ska tapetsera. Vi ska väll mäta hur mkt tapeter & golv vi behöver också :) Hoppas det inte blir så jäkla dyrt bara :( Men vi ska ta ett rumm eftersom. & jag måste lära mig att elda haha,undra hur det ska gå? Kommer bara att slockna hela tiden. Jga hatra att hålla på med eld,rädd för eld! Usha men man måste väll antar jag.

Nu ska jag försöka lägga Liam en stund så han får vila men vet inte om det är någon ide eftersom vi snart ska åka men han måste ju sova. Humm, dagen problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0