Hemma

Nu är jag hemma från jobbet. Kvällarna går så fort då man är där. Vill jobba MERA. Jag vill få mkt lön denna månad då vi ska flytta ju,hade ju passat bra. Men snart är det sommar & då har man förhoppningsvis jobb hela sommaren. Fasst jag vill självklart ha mina lediga dagar också. Jag vill ju kunna hitta på något med Fredrk & Liam. Iaf åka iväg på en lite tripp någonstans :) Typ Furuvik el Järvzoo? Bara så Liam får komma ut lite i sommar. Bada ska vi iaf göra! Måste köpa nya badbyxor åt lillen också. Gud vad han har lärt sig säga meningar nu! Ibland blir man stumm när man hör honom prata. Idag hade Fredrik berättat för honom att i morgon ska pappa åka in till stan & hämta en ny bil. Då hade han sagt hela den meningen. Pappa åka till stan & köpa ny bil i morgon. Fasst kanske inte jätte rent men han sa det iaf & man hörde vad han sa. Stooorkillen! Han växer för fort tycker jag haha. Underbara unge!!

Idag fick jag brevet från Skatteverket. Fick tebax 4 tusen iaf. Alltid något lix jag är glá så länge jag inte behöver betala tebax. Ska lägga undan det till tapeter i vårat blivande sovrum. Ååå, jag vill ha det mesta klart redan innan vi flyttar in men det går ju inte :( Jag är en sånn som vill ha allting klart på en gång. Men det blir ju lite svårt. Man får ta lite då & då helt enkelt. Ska ju inte göra så mkt heller men iaf i dom 2 rummen nere! Liams rum & vårat sovrum. Jag ska iaf deklarera på sms så man får pengarna före midsommarn!

Mamma & pappa ska ju på folkan här i Stocka på nå Jokerlotteri grejjs där dom skulle bjuda oss på 3 rätters sen var det nå pub efter det. Vet inte om jag har lust att gå! Känns inte som så iaf Då måste Liam sova borta. Han ville det sa han men jag vet inte om jag vill det haha. Jag saknar ju honom när han sover borta! Jätte hemskt tycker jag det är om jag ska vara ärlig. Men samtidigt sover han nästan alldrig borta. & han tycker ju det är jätte roligt som sagt! Men jag vet ointe om jag är så sugen på att gå ut ändå. Kanske bara äta & ta ett glas vin & sen gå hem igen? Aja,vet inte hur jag ska göra. Har tills Måndag att bestämma oss på. Måste ju ringa till Liams Farmor/Farfar & fråga om det går bra att Liam sover där då. Dom vill så gärna att han ska sova där så hoppas att dom är lediga då :) Dom blir säkert glá om vi frågar.Då blir det jag & Fredrik som sover ensam i ett stort hus,usha! Vill att Liam ska vara hemma också ju. Ovant när det är alldrless tyst. Blir säkert bra.

Nu ska jag sätta mej brevid Fredrik i soffan. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0