Kattjävel!

Fyfan, jag blir så less på våran katt. Nu har han rivit & klöst på tapeterna i hallen! Dom som var så fina! Fan,fan. Vet inte hur vi ska göra med honom längre, funkar inte att ha honom här när han förstör! I varenda lägenhet har han rivit & förstört & vi har fått betala. nu känns det mera hemskt när det är i en annans hus lix. Så nu måste vi spackla & slipa & måla på dom ställerna han rivit! Roligt att börja med det nu då. Han hoppar lix upp efter dörrlisterna el vad man ska säga. FAN! Jag som trode han inte skulle göra det när han fick gå ut men ack så fel jag hade :( Antagligen så måste vi flytta el ge bort honom & jag flyttar inte igen! Men jag vill inte vara utan Nisse heller :( Han har växt upp med oss ju. Hur fan ska man göra? Inget hjälper ju :( Är det ingen som har något bra tips? Snällla! Annars måste vi ge bort honom! & det vill vi inte göra! FAN,FAN,FAN! Hallen som vi tyckte var så fin! Nu är det klösmärken :( Men vi ska fia det såklart men ändå bara extra jobb :( Kattjävel! Just nu är han GRATIS! Jag ska alldrig mera ha katter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ju därför du skulle ha klöspelaren framme. Molly river ej mer nu när hon har den och när hon får vara ute

2009-04-21 @ 18:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0