Köpt färg mm

Japp, idag åkte vi till Byggmax & köpte tak & väggfärg roller,penlar. Golvet köper vi senare. Var in & beställde en rulle med tapeten till Liams rum & dom var DYRA! Över 300 spänn för 1 rulle :( Iaf så skulle dom komma redan i morgon :) Hoppas att Fredrik får ork till att börja måla i helgen men han verkar inte vara lika sugen som jag är :( Jag kan iof måla själv också, kan inte vara så svart ju! Men vet inte om jag får det. Aja vi får se hur det bli. Nu är det iaf köpt det mesta som ska vara til hans rumm & det är skönt iaf. Golvet har vi också lagt undan pengar till. Bra att göra så! Sparar man ett tag så har an råd att göra lite fint sen :) Jag längtar tills det är färdigt i rummet & vi kan börja med vårat sovrumm. Tur att färgen var billig! Mkt billigare änn att bara köpa tapeter! Färgen räcker nog till vårat sovrumm också. Fredrik vill INTE ha vitt i alla rummen som jag vill ha. Han tycker det blir för mkt vitt men jag ÄLSKAR vitt nu ju! Men till slut fick jag även ha vitt i sovrummet med en fondtapet till :) Om vi gör något mera rumm får väll han bestämma färg då & då blir det nog grått, fint det också! Ljust grått lix.

Idag var vi & gratta Viktor som fyllt år. Han fick en tröja från H&M från oss. Hoppas att den passa bara. Vi fikade marängsvhiss (stavning) Gött var det :) Vi åt även god middag där. Sen åkte vi vidare till garaget & hämtade någon sak där. Sen brummade vi hem. Liam somnade i bilen & det gick inte att väcka honom! Så vi la honom när han kom hem men han vaknade & vägrar att somna om. Hra försökt med ALLTING! Nu sitter han här med mig i förhoppning att han ska somna här i mitt knä men det gör han inte verkar det som. Ska gå ner nu med honom & lägga han nu. Han är jätte sur så fort jag nämner sova. Var till Mini.Kul idag ändå! Kom i sista minut Liam tjatade så mkt att han ville gå så 15 min innan det började så brummade vi ner dit :) Då blev han glá. Nästa Onsdag är det sista gången för denna termin. Nästa gång det kör igång har Emma fått smått :) KUL!

Nee, nu ska jag göra ett nytt försök att lägga lillskrutten! <3 God natt!

Kommentarer
Postat av: Juggos

Ska vi åka på ikea till veckan? Kanske stoltz följer med :)

2009-04-22 @ 21:57:42
Postat av: Anonym

Heeej Juggen! Jaa, det kan vi men kan vi inte göra det den 27e så då man fått lite kosing?

2009-04-22 @ 22:26:58
Postat av: Emma Viklund

Vad roligt att ni snart ska börja måla och greja där hemma! (: Jättefint med vitt överallt, dessutom känns det väldigt skönt och inte så "stökigt", dessutom kan man ha en fondvägg så det blir en färgklick liksom! :) SKITSNYGGT! :) Längtar till vi får komma och hälsa på! ;) uscha, dyra tapeter, förstod nästan att dom var dyr! :(



ja, till hösten då Mini-Kul har säsongs start igen, så kan jag ta med vår lill* plutt hihi... roligt! :)





Kram kram

2009-04-23 @ 08:26:02
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: sofie

Emma: ja precis. Ja det är bara att komma det :) Fasst ikväll ska jag jobba.

2009-04-23 @ 09:40:59
Postat av: molly

jag vill också med till ikea. säg till mig när ni ska åka. ta en helg

2009-04-23 @ 20:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0