Morning

Idag har jag & Alma varit på en lång runda. Jag joggade också lite granna haha,där ingen såg förståss :) Fasst Alma blir helt galen när jag joggar så det går inte så bra. Såå skönt ute! Verkligen vår nu.
Jag hade tänkt att plugga nu men hade ingen motivation. Sen ringde dom nyss & frågade om jag kunde jobba ikväll & det kan jag ju förståss :) Börjar kl 14. Liam får vara kvar längre på dagis idag eftersom Fredrik ska på Ams på något trams. Han vet inte när han blir klar heller. Måsta ringa & säga det att han kommer & hämtar Liam när han är klar där. Tycker det är pinsamt att inte veta när man kan hämta sin egen unge poå dagis! Men men.. Man måste ju jobba & gå på Ams. Det slipper man inte undan. Fasst Fredrik blev sur som vanligt när jag sa att jag fårr jobb. Han hade ju tänk åka till garaget för 3e dagen idag. Han skulle iaf åka till stan ändå & skriva papper på ny bilen, får väll ta med sig Liam då. Det kan inte vara så stort problem att göra det tycker jag. Men det var väll så att han tänkt stanna kvar & skruva igentligen.

Igår blev det bingolotto för mej & johanna igen. Vann vi något? Neeehe. Det gör man alldrig. Men det var spännande några gånger iaf. Kunde ha vunnit iaf 200kr,alltid något men icke.

Nu ska jag snart fixa käk! Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0