Neej!

Vad är värre än att vakna dagen efter? Roligt var det igår men jag drack för mkt som vanligt :( Skämde ut mej! Pratar tok bara som jag inte menar :( Fattar inte varför man ska bli som en 13-åring i skallen när man dricker? Usha & blää! & varför ska man träffa alla man känner när man är som fullast för? & nu sitter man här & får flachbacks! Allting kommer upp i skallen. Just ja jag gjorde det & jag sa det. Huga! Nu ska jag inte gå ut på krogen på läänge! Iaf inte dricka så förbannat mkt. Då behöver det inte bli såhära. Om jag träffar kankse du som läser detta på krogen så lyssna inte på allt jag säger för hälften kan vara tokprat. Jag menar inget av de jag säger när jag är full.
Var en massa sur gubbar & tanter där som sa till vakten att vi stod & drack ölvid dansgolvet, och? Får man inte göra det? Tydligen inte så vakten tog dom som vi precis köpt! Usha vakter & gammla gnällkärringar!

Idag måste jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0