Snö

Vad roligt det var att vakna i morse & se att det snöade *not* Höll på att smälla av! Hur fan kan det komma snö nu? Är snart sommaren ju. Less man blir. Här som dom höll på att sopa & göra vårfint,lämnade kvar högarna & skulle sopa upp dom idag. Stackars dom! Nu kanske dom måste göra om allting igen. Varför ska det komma mera snö? Det var ju vår igår.

2dagar kvar tills flytten om vi nu får nycklarna på Lördag, annars Söndag! Hoppas Lördag. Jag känner mig instängd här :( Liam är på dagis han. Roligare att vara där änn hemme nu bland allt bråte haha. Jag har lämnat in en redovisningsuppgit idag om Diabetes typ 1 & 2,hoppas jag inte bhöver göra om den.

Ikväll vill jag jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0