Tapeter?

Jag letar bilden som jag hittade förut på samma tapet som vi vill ha i Liams rum. Hittar den ju inte. Så svårt att förklara hur man menar när någon frågar. Men li helvitt & på ena långsidan av väggen så ska det vara 2st tapeter bara, gröna med 3 stora stjärnor på. Förstår ni? Jag kan lägga in en bild som jag hittade nu,måste vara samma tapeter fasst dessa är svart då. Ganska fin det också. Nu blev jag osäker på hur vi ska göra också. Ska vi ha en helfondvägg med typ en sådan tapet fasst kanske i grönt med vita sjärnor (snorgrönt) El ska man bara ha typ 2 tapetlängder på väggen? Alltså en bit ifrån varandra ut mot sidorna? Så svårt att förklara ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0