Typiskt

Åhh, nu ville Per sälja sina Ektorps soffor till oss & billigt också! Men vi har ändå inte råd. Jag som var ute efter precis sånna soffor,hade ju varit bekämt att dom bara stog i huset när vi flyttar in & allt. Typsikt alltså! Fan rent ut sagt! Varför kan jag inte bara vinna pengar nu? Jag vill ha dom! Kanske att man har råd nästa månad men då har han ju redan tagit med sig dom! Meeeen. Nu vet jag inte hur jag ska göra. Synd att man inte kunde köra avbetalning på dom! Men vill inte göra det heller för det känns dumt det också. Ingen som vill köpa våran soffa då? Den är inte så gammal den heller. Divansoffa är det, en beigh. Aja, får ha denna soffa annars men jag hatar hörsoffor.

Ikväll blir det utgång med syrran & Anna. Hoppas att vi får det roligt! Ska åka til syrran vid halv 6 ikväll. Synd att man inte har pengar så man kan köpa något drickbart där inne bara. Men någon öl blir det nog även fasst plånboken inte tillåter det. Känns som jag behöver gå ut & roa mig nu. Efter all packning som jag har tagit hand om ensam. Mamma hämtar oss inatt iaf, tur det! Men sen är ju det ett problem också! Vad ska man ha på sig? Jag har inge party kläder längre. Har gått upp ivikt så inget passar :( Magen hänger ut! Måste leta i gaderoben nu & i sopsäcken som alla kläder är nedpackade ,jobbigt!

Jag,Liam,Anna & Alma tog en gansa lång promenad idag. Gick till vindkraftverken. Soligt & skönt var det där uppe i skogen :) Alma blev så trött så nu söver hon gått en stund, lika så Liam sover. Ska följa med till Rogsta & leka med Alex & Sebbe sen . Det ville han sa han :)

Nee nu måste jag leta kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0