Valborg

Inget speciellt blir det att vi gör idag. Går ner på Måsen sen ikväll & kika på kasan kanske. Ska ju upp tidigt & jobba i morgon så. Men Liam tycker nog det är spännande att gå ner på Måsen & kika :)

Idag har vi besiktat lägenheten, slapp betala något :) Lägenheten var ju så ful när vi flyttade in så det var därför. Nu är nycklarna lämnad, GREAT! Skönt att bara ha huset & tänka på. Målningen är klart i Liams rumm nu iaf. Bara tapeter & golv kvar nu & lister förståss. Fredrik ska tapetsera för 1a gången, hoppas det blir bra! Måste ju träna. Jobbigt att fråga någon annan hela tiden.  

Idag har jag försökt plugga. Går INTE bra :( vet inte hur jag ska göra! Måste försöka sen igen. Till Hösten börjar jag riktiga Uska utbildningen :D Japp, det blev en sådan ändå här u Nordanstig till slut. Nice! Skönt att jag läst klart 2 ämnen då. Är en jag känner som också ska gå så det känns bra. Hoppas någon mera också ska gå. Bra att ha den utbildningen li så varför inte?

I morgon & på LÖrdag blir det som sagt jobb, länge sen nu! På Måndag ska jag på Hlr på jobbet. Bra att jag slipper åka till Bolläns för att göra det :)

Nee, nu ska jag gå ut. Sen ska jag hämta gopojken på dagis :)

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad roligt att du ska börja USKA utbildning till hösten! :D Hoppas det ska gå bra, så du får fast jobb snart. Vad roligt ju! :D Glad för din skull.

Hoppas ni hade trevligt igår! Kram

2009-05-01 @ 10:54:23
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0