Vart ska jag börja?

Det ser ut som en bomb slagit ner här hemma! Det är saker överallt. Jag kommer alldrig att klara av att bo här i 1 vecka till. Jag vill bara fly. Jag vet inte vart jag ska börja? Disken svämmar över men jag har ingen lust att ens se den. Jag har nyss putsat fönster bara Liams fönster kvar nu sen är det klart men inte blev dom ren inte. Jag kan alldrig få rent fönster hur jag än gnor. & spindlar är det överallt, stora jäklar som rammlar ner på mig! Har säkert ett helt spindelbo i håret. Burr!

Härligt när det är varmt ute så man kan vara ute i kortärmad & ha dörrarna öppen utan att frysa! Jag vill ha en glass nu men jag tror att kisoken har stängt & jag åker inte ner såhära. Då blir dom rädd haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0