Måndag

Tror ni det var hundträff i lördags? Nix. Hade kollat fel på datumet,var på Söndag i stället så det var bara att åka hem igen & åka tebax nästa dag igen :) Det var roligt att se alla hundarna igen! Alla såg nästan lika ut & jag tror Liam hade svårt att veta vem som var Alma. Men han lärde sig tillslut eftersom Alma hade en röd tjusig  scarf på sig. Ska jag erkänna så kopplade jag fel hund ibland :) Tänk om vi fick med oss någon annan hund hem? Hon gick så ovanligt fint idag på morgonpromenaden så vem vet ;)

Min lillprupp är på dagis nu. Jag sitter här & fördriver tiden mest. Väntar på att dom ska ringa om jobb,hoppas! Är så ovant att vara hemma själv om dagarna! Kan inte påstå att det är skönt heller att som så många säger få en lugn stund. Jag har hellre Liam hemma & leker med honom. Men han har det nog roligt på dagis också,träffa kompisarna :) Fasst han ville helst stanna hemma idag & sova tror jag när jag väckte honom kl 7. Han ville vara hemma & cykla sa han. Så det ska han få göra när han kommer hem efter lite mellis.

När vi var i Sundsvall så åt vi på mcdonalds & nu har Liam börjat med något roligt :) Han tar sin sprakbil & åker fram till elementet i vardagsrummet & säger:Hej, hamburgare,diipps (strips) Mölk (mjölk),bäpplen (äpplen) Han beställer alltså Happy meal på Mc donalds :) jag & Fredrik skrattade som alldrig förut när han sa diiippsss haha det låter så roligt! Gopruppen våran. Sen kommer han med bilen till soffan & ger oss hamburgare :) Han lär sig fort ;)

Föresten så fick Fredrik förlängt på Huddig iaf :) Skönt!! Härligt med en riktig lön nästa månad. Stämplingen var ju inte den bästa precis. Denna vecka blir det stan & köpa kläder till dopet. & klippa  håret mm :) Skönt att klippa sig igen!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Aaaw, vad söt han är Liam! :) Hur blire med Mini-Kul för er nu? :) Det börjar den 9sep iaf! :) Vad roligt att fredrik fick förlängt, vad skönt för er, härligt! :)

2009-08-25 @ 09:21:48
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Madeilene

sv: om de var du som menade med vikten så haha ja, fast jag väger lika mkt dock ;) tror jaag iaf haaha

2009-08-25 @ 18:37:20
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Sofie

Madde: Vad? Nej det var inte jag :)

2009-08-26 @ 09:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0