Rast

Nu sitter jag på rast. Min matlåda smakade inge bra idag :( Har stått här i kylen på jobbet i 2 dagar,kanske den blev dålig? Men tycker att köttbullar & potatis ska hålla sig 2 dagar i kylen? Åt iaf upp potatisen & 2 mackor. Läre bli hungrig sen jag slutar ju inte förens kl 4. Ska bli skönt att åka på dagis & hämta Liam & sen komma hem känns det som! Har jobbat hela helgen också så är inte tipp topp idag tyvär. Jobbigt att stiga upp kl 05 i morsen :( La mig klockan 7 i går kväll med Liam :) Skönt att lägga sig tidigt men tråkigt ändå ju. Kommer inte orka vara vaken i kväll heller :( När jag kommer hem smyger sig tröttheten på & jag orkar knappt gå. Är ju för att jag är gravid som jag är obeskrivligt trött också.
Nu börjar det verkligen synas att jag är gravid. Var ner en sväng på mammas avdelning idag där hon jobbar så fick jag höra Sofie: Är du på smällen igen,så alla andra hörde! Pinsamt ändå ju när man inte hunnit sagt det själv. Var bara att säga japp :) Sen så berättade jag självmant till några jag jobbar med idag,alla ser ju ändå aå varför inte berätta? Är ju ganska långt gången änså & det är inte så stor risk för missfall längre även om jag är dörädd för det. Men nu ska jag försöka njuta för det kommer gå fort denna gången! Snart Ul ju! Gud vad jag längtar fasst ändå är jag rädd att det inte är som det ska om man säger så :( Men vi får hoppas på det bästa helt enkelt,inte så mkt annat man kan göra tyvär. Har varit dåligt med rörelser i magen nu också. Kanske man inte känner varje dag när man är i v 15 snart? Minns inte hur det var. Den dära dagen jag kännde rörelser var det ju så obeskrivligt mkt jag kännde! Kunde inte sova pga av alla rörelser & sprattel. Nu är jag osäker,kankse jag känner ibland. Jaja,nojjig som vanligt jag det är nog bra med lillen i magen :)

Nu ska jag snart återgå att jobba. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0