Regn väder.

Jag har nästan precis kommit hem från jobbet. Var ute & gick med Ragge ens väng först som är hos min mormor eftersom mamma & pappa åker till Åland idag igen. Var inte roligt att gå i detta väder med ballerina skor & kortbyxor :(
Nu snart blir det nog Pizza deån harmånger. Igentligen inte sugen! Inte sugen på nå mat alls nu längre,mår bara illa av det. Men Liam ville ha pizza idag sa han & det är ju Lördag & skönt att slippa spisen så vi kör på det.

På Onsdag blir det nog Sundsvall,kolla hur Anna bor & kika på stan :) Ska köpa present till Johanna som fyllt år & så ska jag köpa present till Emma & Joels Viggo :) Blir lättare att köpa till honom änn till Johanna iaf :P Men jag tror jag vet ändå,inget speciellt kanske men ja är så dåligt på sånt dära.

Nee, hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då följer jag också med då. Vilken tid ska jag komma till dig?

2009-08-01 @ 19:21:28
Postat av: Sofie

Vem var det som skrev då>??

2009-08-02 @ 09:30:20
Postat av: Anonym

vem tror du?

2009-08-02 @ 11:06:29
Postat av: Sofie

Vet inte ens om det blev något längre.

2009-08-02 @ 13:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0