Tillbaka

Nu ska man snart tillbaka på jobbet igen. Har delad tur idag så åkte hem en sväng för att träffa Liam :) Just nu ligger han & Fredrik & vilar en stund & jag ska snart fara tilllbaka :( Min duktiga kille har slutat med nappen också. Går hur bra som helst! Han lämnade den sista nappen i går när vi var in till Hudik. Det var en stor nalle inne på leksaksaffären brevid Öb som fick den :) Då fick han en medalj för att han var så duktig. Bra att dom har sånt dära där ju. Han grinar inte något efter nappen! Helt otroligt igentligen? Han har en napp som hänger på dagis som dom ska få slänga på Måndag. Mamma stora kille behöver ingen napp längre nu <3

Idag har jag verkligen känt av bebisen! Har kännt lite sprattel förut men varit osäker på om det kunde vara bebisen. Min barnmorska trode det var det eftersom man känner tidigare 2a graviditeten men jag kände tidigt med Liam också minna jag. Iaf så idag har det rört sig hela tiden & när jag kom hem & satt mig i soffan & vilade ett tag så blev det en väldig fart! Nästan som man undrar om jag är längre gången är vad jag är? Har gått in i v 14 nu enligt menskalendern. Men gud vad det rörde sig i magen nästan så jag trode man skulle se det utan på. Roligt iaf :)

Nee,har inte tid att sitta längre ska byta om & pussa på grabbarna sen fara igen.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad duktig Liam är som slutat med nappen :) Perfekt nu när han ska bli storebror, storkillen! :)

Vad mysigt att du känner av bebiis sååå mycket! :D vad roligt...

2009-08-15 @ 16:25:01
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0