Tjenixen

Sitter här med en tallrik nudlar. Var länge sen jag käka nudlar nu. Äter middag själv idag så det gör inget att det blev nudlar. Liam & Fredrik äter hos farmor & farfar. Jag har precis kommi hem från jobbet. Har haft så ont i huvudet idag pga av denna värme! Snälla,bli Höst nu!! Mkt lättare att jobba då. Känns som jag ska svimma i bland när det är för varmt. Luften tar lixom slut :(

Igår var vi till Emma & Joel & kikade på lille Viggo :) Man blir ju alldrig bebissjuk nu? nee då haha.Sen kom Desen,Sofie,Ebba & Lille Adrian & hälsade på. Snart ska vi på Adrians dop i Gävle :) Jag har inge kläder att ha på mig då :( Har köpt en ny tröjja men den sitter inge bra. Inget sitter bra nu längre. Måste köpa långa tröjjor nu igen ;) Magen har ju växt nu så :) många som märker & tycker att det syns tydligt nu. På Onsdg ska vi till Barnmorskan igen,kul! Liam ska också följa med då. Han får vara ledig från dagis då,vill ju gärna ha honom hemma när jag är ledig :) Har en lång helg framför mig på jobbet.

Nu ska jag gå ner & tjuva en glass tror jag :) Liam handlade från Glassbilen i Fredas ;)

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0