FY!

Idag kom det läskiga brevet som jag gruvat mig för att få :( Den 29e ska jag till kirurgen. Sammadag som Ultraljudet så det blir en ganska lång väntan emellan. Usha får väll gå på stan & gruva mig emellan antar jag. Fick några papper jag skulle fylla i. Hoppas de inte rä pga att dom tänker söva mig för det går jag INTE med på! Var vem närmast anhörig var mm,låter läskigt! Fasst har för mig att läkaren fyllde i en sådan blankett till mig när jag fick mf också. Jag vill inte,hur tusan ska jag våga :( Nu blir det ingen rolig jul då man ska gå & tänka på vad som komma skall precis. Känner på mig att det är något farligt. Undra vad dom säger på Ul då? Säkert att moderkakan inte flyttat på sig som den skulle. Idag var ingen rolig dag! Inte lust med något alls nu. Blev på dåligt humör & rädd när jag fick brevet. varför ska det finnas sjukdomar & skit för? Hoppas det inte är något farligt nu bara!

Kommentarer
Postat av: ewa

usch vad jobbigt..hoppas allt kommer att gå bra.håller tummarna:-)

2009-12-22 @ 17:38:47
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0