GOD JUL!

Jag undrar bara när i hela friden jag ska bli frisk från denna envisa förkyldning? Den har suttit i läänge nu & blir bara värre & värre :( Näsan blir konstant täppt så konsumeringen av näsdroppar har ökat,jag som redan använde allderless för mkt näsdroppar & ja,jag vet att det blir värre om man överkonsumerar dom men vad ska jag göra? Det hjälper för stunden tar jag dom inte kvävs jag eftersom halsen är uppsväld & full av slemm! Jag får inte luft helt enkelt. Har inte sovit en hel natt på flera veckor nu & det känns,iaf på kvällarna. Orkade inte titta på hela bingolotto´s uppersittar kväll i går ens. Jag var så trött! & så tänkte jag att nu ska jag försöka att sova länge på julaftonsmorgonen,jo tjena! Vaknar halv 7 av att halsen gör så ont så jag inte kan svälja :( & pinnknödig som jag vet inte vad. Försökte somna om igen men det går inte,jag är pigg så härapå morgonen. Men hur tusan ska jag orka med allt idag? & vara vaken i kväll? Vi ska ju vara i stan kl 18 & då är jag redan helt deckad.

Liam,Fredrik,Alma & kaninen snarkar för fullt. Konstigt att inte Liam vaknar tidigt idag då? Jag får nog höra nerifrån snart:Maaammma,maaamma? Pappa Jobbar mamma? Go skrutt! Hoppas han får en roligt jul :) & även ni andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0