Kamera

Någon som vet vart det finns billiga & bra kameror? Våran är trasig & jag MÅSTE verkligen ha en ny nu snart! Måste ju ta me på förlossningen & jag måste hinna knäppa magbilder mm. Det ska vara en kamera med allting med minneskort & med uppladningsbart batteri,inte så man måste köpa till vissa saker osv. I Fredags gick jag in i v 28. Om bara 2 veckor är jag i v 30 :O Sen går det undan. Vill ha Fredag nu så det blir helg igen! Tråkigt med Måndagar ju! Vill träffa Liam innen jag åker men det hinner jag ju inte & han sover nog när jag kommer hem i kväll :( Hade jag vetat att jag skulle jobba skulle jag själklart ha skjussat honom i morse så vi fick ha en stund tillsammans på morgonen iaf. Men jag ska iaf ringa & prata med honom i kväll,det gör jag jämmt är jag jobbar :)

Nu är jag mätt! Har ätit pannkaka till lunch & glass ;)

Kommentarer
Postat av: madde

kolla på halens.se, elgiganten.se :) Där har jag köpt mina som jag är nöjd med. Helst min senaste, nikon coolpix :)Det är ett uppladdningsbart batteri (sånt där platt) som håller en vecka och tar bara någon timme att ladda upp.. asså inga sånadära värdelösa vanliga uppladdningsbara :) Den kostade också bara typ 900 kr vilket är bland de billigaste som man kan få en digitalkamera för

2009-12-07 @ 14:51:11
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: sofie

Ok. Ja jag har kikat på halens.se & lite olika sidor. Funderar på att fara in till stan & kika på Elgigaten

2009-12-07 @ 17:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0